49 haarspeldjes, een galajurk en heel veel lol :) - Reisverslag uit Melbourne, Australië van daisydownunder - WaarBenJij.nu 49 haarspeldjes, een galajurk en heel veel lol :) - Reisverslag uit Melbourne, Australië van daisydownunder - WaarBenJij.nu

49 haarspeldjes, een galajurk en heel veel lol :)

Door: Carine

Blijf op de hoogte en volg

12 Juni 2005 | Australië, Melbourne

Mijn ogen vallen bijna dicht terwijl ik dit schrijf, aangezien ik afgelopen nacht slechts 2 uur slaap heb gehad vanwege het meest geweldige feest dat ik tot nu toe gehad heb!! Ik had gister namelijk mijn gala en de daarbijbehorende afterparty!! De hele dag stond dus gister in het teken van voorbereidingen treffen voor het grootse gebeuren 's avonds. Om 11 uur 's ochtends had ik een afspraak bij de kapper om mijn haar opgestoken te krijgen. Aangezien mijn haar inmiddels lang genoeg is, dacht ik dat ik mijn haar maar eens moest laten opsteken :) Het zag er heel erg coowl uit (zie foto's...)en ik was dan wel wat geld armer, maar wel mooi even 49 haarspeldjes rijker (ja, ik heb ze geteld!!) Vervolgens heb ik al mijn spul bij elkaar gezocht en vertrok ik naar Kim's huis om daar te make-uppen en om te kleden etc. etc. Erg gezellig natuurlijk en lekker girlie-girl voor een keertje :) Jess en Caitlin, Kim's vriendin nog van de basisschool, waren er ook, dus dat was coowl. En toen we eenmaal klaar waren, was er natuurlijk een fotosessie!! Waarin wij "girls" natuurlijk in het middelpunt van de belangstelling stonden. Vervolgens vertrokken wij richting Matt's huis om de rest van de "partybus mensen" te zien en voor pre-drinks. En weer een lange fotosessie, aangezien nu iedereen bij elkaar was en er dus ontzettend veel groepsfoto's genomen moesten worden. Erg gezellig :) Toen was het moment dan uiteindelijk echt daar: we stapten in de partybus met z'n 24-en en gingen naar het gala!! Het gala was vrijwel in de city en in een heel erg chique zaal. De rit ernaartoe hadden we GoldFm keihard aanstaan en was iedereen zo ontzettend opgewonden dat je elkaar bijna niet kon verstaan als je normaal praatte. Kortom, ontzettend coowl :) Na een half uur in die toestand verkeert te hebben, kwamen we aan en liepen we over de rode loper naar binnen om iedereen helemaal "dressed up" te zien. Was wel heel erg gaaf om alle meisjes in hun galajurken te zien en alle jongens in pak. Is toch wel weer eens wat anders dan het vormeloze schooluniform waar je de meesten normaal in ziet :)

Maar goed, het gala was ontzettend coowl, het eten was er formidabel en de muziek was ook niet slecht. Geen stijldansen deze keer, alhoewel ik wel een poging tot de wals heb gedaan met Will op een R&B nummer. Ontzettend veel lol gehad, aangezien we helemaal niet in de maat dansten en we er beiden niks van konden :)

Vervolgens was het tijd voor de afterparty :) Dus wij weer met z'n allen in de partybus, terug naar Matt's huis om ons om te kleden en dan weer terug naar de city in de partybus waar de afterparty was. De afterparty was ook ontzettend coowl. Tegen half vier had iedereen echter wel een beetje genoeg van het dansen, dus gingen we weer met z'n allen de partybus in. Veel mensen deden een poging to slapen, want veel van ons waren al sinds 's ochtends vroeg wakker geweest.

Om 5 uur 's ochtends kwam ik eindelijk weer thuis, ontzettend moe maar ook ontzettend voldaan. Ik probeerde eerst nog even met mijn haar opgestoken te slapen, maar dat lukte niet, dus toen heb ik maar alle 49 haarspeldjes gelocaliseerd en uit mijn haar gehaald. Kwart over zes lag ik dan eindelijk in mijn bed en viel als een roos in slaap. Twee uur later werd mijn slaap echter ruw verstoord door Priya en mijn slaap had ook geen zin meer om terug te komen. Dus vandaar de 2 uur slaap!! Dus vandaag stond vooral in het teken van luieren en in de middag ben ik ook nog voor een uurtje in slaap gevallen... Maar het was allemaal ontzettend gaaf!!

  • 12 Juni 2005 - 12:51

    Paul En Renske:

    Hey zussie (en schoonzussie ;))

    Neej, je hebt niets gemist hier in Nederland hoor. Wij volgens mij wel een Carine met opgestoken haar en girlie girlie..... Heb je ook nog een foto van de achterkant van je haar en jurk? Het ziet er in ieder geval van de voorkant ontzettend coowl uit ;)
    In ieder geval hebben wij tegelijk de foto's gezien. Dat scheelt een hoop ruzie hier in Nederland :)
    Leuk dat je zo'n gave avond hebt gehad en geniet nog even.

    Groetjes

  • 12 Juni 2005 - 18:25

    Susan:

    Hey Carine!

    Jij boft maar met al je feestjes. De foto's zien er iig erg gezellig uit :)
    Maak er nog wat van de laaste weken en tot snel!

    groetjes Suus

  • 13 Juni 2005 - 22:43

    Jelmer:

    Leuke foto's joh!! En verder natuurlijk leuk dat je alleen maar leuke dingen doet, ik ben nog steeds jaloers... Nog een paar feestjes en dan ben je gelukkig weer hier, zien wij je ook weer een keer! Heel veel plezier nog,
    Groetjes Jelmer

  • 15 Juni 2005 - 21:52

    Annet:

    Leuke foto's waarop te zien is dat je volop geniet. Nog even volhouden zo.
    Tot gauw.
    Liefs, Annet

  • 15 Juni 2005 - 22:02

    Alie:

    Coole fotos!! Maare wil die achterkant ook wel eens even zien.. van voren ziet t er heel erg leuk uit.. Wanneer kom je trouwens weer terug?? Oh heb trouwens ook een AFS'er ontmoet die jou wel kende.. zij komt uit Melbourne.
    Komend weekend eindkamp voor alle studenten.. en ja.. NS je wordt bedankt met je treinstaking!! Maar gaat wel gezellig worden!!

    Gotta go, alweer middernacht en had mijzelf nog wel zoveel slaap beloofd. Not dus.. morgen om 6.00 hoor ik denk ik een geluid dat ik liever niet wil horen ;) groetjes!!

  • 17 Juni 2005 - 13:04

    Rick:

    Heej Carine. Volgens mij hang je van feesten aan elkaar daar! Nog effe en dan weer terug naar Olland. Tot snel dan. Groetjes Rick.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 573
Totaal aantal bezoekers 190975

Voorgaande reizen:

08 Februari 2008 - 16 Augustus 2008

Flinders exchange & New Zealand

05 Augustus 2004 - 01 Juli 2005

AFS exchange

30 November -0001 - 30 November -0001

Life's journey...

Landen bezocht: