Quick update - Reisverslag uit Melbourne, Australië van daisydownunder - WaarBenJij.nu Quick update - Reisverslag uit Melbourne, Australië van daisydownunder - WaarBenJij.nu

Quick update

Door: Carine

05 April 2005 | Australië, Melbourne

Hoihoi allemaal...

ff een snel kort berichtje (ik weet het, zijn jullie niet gewend van mij...) vanuit Yulara, oftewel: Ayers Rock. Ik ben inmiddels al flink slaapgebrekkig, aangezien ik sinds zaterdag iedere ochtend om 05.00 of 05.30 op heb moeten staan. Maar tot nu toe is de safari geweldig. Onze eerste nacht brachten we door in Adelaide, en het was behoorlijk winderig, dus veel van onze tenten waren omgewaaid in de ochtend. Verder niks gedaan in Adelaide, was alleen een tussenstop tussen Melbourne en Cober Pedy, waar we zondag laat in de middag aankwamen en vervolgens ondergronds hebben "geslapen". Was wel heel erg coowl en gezellig met z'n allen :) Net als de busreis trouwens :) Het is wel een hele leuke groep van 42 uitwisselingsstudenten, voornamelijk Duits sprekend... Maar goed, we vertrokken weer vroeg uit Coober Pedy en na een hele lange busreis door een ontzettend leeg en kaal landschap kwamen we gisteren dus aan bij Ayers Rock. Ontzettend coowl en we hebben de zonsondergang bekeken op "the rock" wat wel heel erg gaaf was. Verder zijn we 's nachts de sterrenhemel eens beter wezen gaan bekijken met een aantal mensjes hier. De sterrenhemel is hier zo ontzettend mooi!! Er is in de wijde omtrek namelijk geen licht te bekennen. En vandaag zijn we wederom vroeg uit onze warme comfortable slaapzakken gekropen om de zonsopgang bij the rock te bekijken. Ook wel weer coowl. Daarna zijn we ondmiddelijk weer de bus ingestapt om naar Uluru te gaan en om Ayers Rock heen te lopen. Heel erg onwerkelijk om daar te zijn, aangezien je zoveel foto's ervan hebt gezien... Maar wel heel erg gaaf. En de wandeling was ook wel heel erg coowl.

Enniewees... dat is het voor deze keer. Ik heb het ontzettend naar mijn zin, de andere studenten zijn ontzettend coowl en slapen komt wel weer een keer :) Volgende keer meer en foto's komen ook ooit nog wel een keer. Er zijn er genoeg :) Love you all!!

• 05 April 2005 - 20:03

Rink:

Hey wereldrijziger! Hoe meer ik je verhalen lees, hoe jaloerzer ik wordt! Het lijkt mij ook wel een apart gezicht om in the middle of nowhere een mega rots te zien.... Ik hoop in ieder geval dat je erg hebt genoten van je coowle reis en dat je de komende dagen wat bij kunt slapen!

• 06 April 2005 - 06:37

Dad:

Pl get a photo of your back covered in flies - no flies on my back mate !

• 10 April 2005 - 17:10

Mama:

Kunnen thuis jouw site weer bekijken. Wil het klimmen nu lukken of nog steeds last van je spieren? Fijn te horen dat je het zo naar je zin hebt. Veel liefs.

• 13 April 2005 - 08:31

Carine:

Sorry dad, no time for loading photos... You'll see them when I get back :)