Relax!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van daisydownunder - WaarBenJij.nu Relax!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van daisydownunder - WaarBenJij.nu

Relax!!

Door: Carine

Blijf op de hoogte en volg

08 November 2004 | Australië, Melbourne

Heejhoi allemaal!!
Weer eens een keer een bericht van mij over mijn uitzonderlijk boeiende leven hier in Melbourne. Met andere woorden, het is niet zo uitzonderlijk boeiend op dit moment. Ik ben inmiddels weer volledig gesetteld na de vier weken vrijheid blijheid en alles gaat gewoon weer z'n dagelijkse gangetje. Kortom, ik zit hier met een warme chocolademelk in mijn rechterhand te typen met dad's muziek op de achtergrond. Erg relaxing :) Vooral omdat ik nu echt geen school meer heb. (Dat wil zeggen, ik heb nog 2 examens waar ik voor weiger te leren omdat dat simpelweg niet nodig is met mijn geniale brein ;) ) Het feit dat ik een 10 en een 8 voor mijn Engels examen had en een 8.9 voor mijn psychologie proefwerk zonder ervoor te hebben geleerd zegt al genoeg lijkt mij zo. Het niveau is hier gewoon wat lager en bovendien kan het me weinig schelen wat ik ervoor haal, aangezien het toch nergens voor telt. Ik lees dus alles een keer door om een beetje te weten waar het over gaat en dat is genoeg. Ik ben hier niet om opnieuw examen te doen (hoewel ik bijna weer in de examenklas zit) Sommige leraren schijnen te denken dat ik daar wel voor ben. Het werd mij namelijk even heel erg duidelijk gemaakt bij mijn Engels examen dat ik niet mocht SCHRIJVEN in de LEEStijd. "If you were doing your final exam, you would have to leave right now and not finish your exam and therefore fail!!" Ik dacht bij mezelf: scheelt mij weer tijd. Ik heb mijn diploma toch al. Maar ik legde maar braaf mijn pen neer om de overige mensjes niet te storen met een zinloze discussie :)

Ik ben inmiddels ook gestart met gitaar spelen. Ik heb zelf uitgewerkt hoe Fragile van Sting gaat op de gitaar en die kan ik dus nu spelen. En dad heeft mij Ironic van Alanis Morissette geleerd. Maar ik kwam er vandaag achter dat hij het mij fout geleerd heeft... Is maar goed dat hij mij nu ook wat van zijn eigen nummers wil leren. Kan hij ook geen fouten maken :)

Verder gaat alles zoals gezegd z'n gangetje. Vorige week ben ik trouwens voor het eerst in mijn leven naar een Australische kapper geweest. Ik heb weer een lekker kort kapsel :) Deze week nog 1 examen op vrijdag. Aanstaande zondag is het mijn 18e verjaardag. De maandag erop heb ik 's ochtends vroeg mijn laatste examen. En dan gaat mijn grote vakantie echt beginnen (hoewel de week erop nog wel een year 12 transition program plaats gaat vinden. Wat ik me daarbij voor moet stellen.. geen idee... ik hou je op de hoogte :) ) Met andere woorden, ik ben helemaal relaxed :)

  • 08 November 2004 - 20:56

    Renske:

    Ik wil een foto !!!!!!!!!!

  • 11 November 2004 - 17:38

    Fam. Mentink:

    We willen je nu al vast feliciteren met een mijlpaal in je leven. nl 18 jaar worden. We wensen je een heel prettige dag en een fijne tijd. Liefs Lucy en Hans

  • 13 November 2004 - 15:46

    Matthijs:

    Hee Carine. Ik heb net je bericht bij het NRC-handelsblad gelezen. Vet om een celebrity in de familie te hebben :).
    Ik vind het ook heel cool dat je gitaar gaat leren. Zogauw je terug bent, laat ik je nog wel een paar trukjes zien (h).
    Ik wens je een leuke verjaardag toe en tot ziens!

  • 14 November 2004 - 14:20

    Fam Nederlof-Stroet:

    Hallo Carine,
    Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Zo te lezen gaat het erg goed met je en heb je het zeer relaxed......Wat een luxe....
    Het zal wel wennen zijn zo'n verjaardag 'in den vreemden' Ik wens je een hele fijne en gezellige dag en ga je nog op z'n Hollands tracteren???? Of doen ze dat in Australië ook?
    Hartelijke groet van ons allen,
    Ans

  • 14 November 2004 - 21:44

    Familie Ponds:

    Hee Carine,

    Ten eerste van harte gefeliciteerd met je verjaardag, 18 wat een volwassenheid toch weer. Hoop dat je een leuke verjaardag hebt maar dat lijkt wel goed te komen aan je verhalen te lezen. Ben echt superdesuper jaloers op dit moment (Fraukje) want zit alleen maar te leren. Leuk om al je verhalen te lezen ,zo te zien beleef je de tijd van je leven . ja, verschil moet er wezen,zeiden we al tegen fraukje. Ook van Ton en mij nog de felicitaties,wij hebben geen rekening gehouden met het tijdsverschil dus eigenlijk zijn we aan de late kant,maar toch ....
    de slingers hangen we wel op als je weer op Hengelo's grondgebied staat.
    wij wensen je nog erg veel plezier,tot mails.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 190976

Voorgaande reizen:

08 Februari 2008 - 16 Augustus 2008

Flinders exchange & New Zealand

05 Augustus 2004 - 01 Juli 2005

AFS exchange

30 November -0001 - 30 November -0001

Life's journey...

Landen bezocht: