En ik blijf maar reizen :) - Reisverslag uit Melbourne, Australië van daisydownunder - WaarBenJij.nu En ik blijf maar reizen :) - Reisverslag uit Melbourne, Australië van daisydownunder - WaarBenJij.nu

En ik blijf maar reizen :)

Door: Carine

Blijf op de hoogte en volg

24 Februari 2005 | Australië, Melbourne

Een week voorbij en weer een heleboel te vertellen. Ten eerste ben ik afgelopen weekend weer eens op pad geweest. Naar Phillip Island deze keer, waar vrienden van mum en dad een nieuw vakantiehuis hebben. Dus wij werden uitgenodigd om het huis eens te bekijken en verbleven daar dus het afgelopen weekend. Het was wel coowl :) Phillip Island is beroemd om zijn Fairy Penguins, dus op een van de avonden gingen wij de Fairy Penguins gaan bezoeken. Het was ontzettend koud en er waren nauwelijks penguins, aangezien ze aan het verenwisselen waren. Om het geheel een beetje op te leven, wilde dad "TSUNAMI" roepen om te kijken wat het zou doen. Maar uiteindelijk heeft 'ie dat toch maar niet gedaan :)

Zondags zijn we maar weer eens naar het strand geweest voor de verandering. De surf was geweldig, dus het was jammer dat we onze boogieboards niet bij ons hadden. Maar het was desondanks wel heel erg coowl :)

Maandag had ik een verjaardagsdiner van Mel. Dat was echt ontzettend gezellig :) De trip terug naar huis was enigszins engig, aangezien Sorab die ons naar huis reed nog maar net zijn rijbewijs had en je dat duidelijk kon merken. Hij wilde namelijk meedoen aan het gesprek op de achterbank en draaide constant het stuur mee als hij zich omdraaide... Maar we hebben het allemaal overleefd :) En het was ontzettend gezellig, dus eigenlijk was het alleen maar leuk :)

Deze week heb ik ook meer nieuws gekregen over de trip around Australia. Het gaat mij ontzettend veel kosten, maar het levert volgens mij alleen maar meer op. Ik heb nog niet alle details, maar het is van op 2 april tot 23 april en gaat vanuit Melbourne naar Shepparton, waar het officieel vertrekt. En dan via "the centre" naar Daintree (net boven Cairns) en dan via de kust en Shepparton weer terug naar Melbourne. Ongeveer 12.000 km in totaal. En dat dus met een hele groep uitwisselingsstudenten :D Gaat dus wel veel lol zijn denk ik :)

  • 24 Februari 2005 - 11:03

    Alie:

    Hej!! tja nu ben ik echt gelosa hoor!! ff een tripje van 3 weken.. kan ik niet mee in je koffer?? hahah!! Hier verder alles goed! Als we volgend weekend nog niet ondergesneeuwd zijn ga ik naar le cinque terre om te hiken! Heb er zin aan. Baci

  • 28 Februari 2005 - 17:58

    Ria Reyrink:

    carine veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 190974

Voorgaande reizen:

08 Februari 2008 - 16 Augustus 2008

Flinders exchange & New Zealand

05 Augustus 2004 - 01 Juli 2005

AFS exchange

30 November -0001 - 30 November -0001

Life's journey...

Landen bezocht: