Quick update no. 2 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van daisydownunder - WaarBenJij.nu Quick update no. 2 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van daisydownunder - WaarBenJij.nu

Quick update no. 2

Door: Carine

20 April 2005 | Australië, Melbourne

Hoihoi allemaal...

Opnieuw een kort berichtje. Deze keer vanuit Surfers Paradise, waar ik net een surfles heb gehad!! Ik kan helaas nog steeds niet opstaan op zo'n bord, maar het was wel heel erg gaaf!! Ik heb echt zoveel lol gehad!!

Sinds Ayers Rock is er weer heel wat gebeurd. Ten eerste zijn we naar Kings Creek Station geweest, waar we een ontzettend mooie wandeling hebben ondernomen in Kings Canyon. Een meisje was echter flauwgevallen door te weinig waterinname en natuurlijk was dat precies in het midden van de wandeling op het hoogste punt. Zij werd dus met een helikopter van de Cnayon gevlogen...

Vervolgens naar Alice Springs geweest, waar we onder andere de Royal Flying Doctor Service geweest zijn en een reptielen centrum. Best wel coowl.

Na Alice Springs was er het Bush Camp. In de middle of nowhere hebben we onze tenten uitgelegd en de matrassen erbovenop. Wij sliepen onder de sterren. Geweldig mooi!!

Daarna volgens mij alweer Cairns & Kuranda!! Wreer terug in de bewoonde wereld en het was ook meteen een volledig andere wereld. In plaats van niks dan uitgedroogde struikjes deze keer groene regenwouden!! Erg mooi en het was ook erg gaaf daar.

Een tussenstop in Gin Gin om dan nu dus in Surfers Paradise te zijn. Heel erg coowl :) Maar mijn tijd is bijna op, dus een uitgebreider verslag komt later :)

Liefs Carine

• 20 April 2005 - 11:51

Alie:

Hoi!! Ook nog in Townsville geweest?? of Magnetic Island gezien?? Hier in italia alles nog goed.. er komen alleen bakken met water uit de hemel vallen.. verder sinds gisteren alles in de ban van 'de nieuwe paus'.. voor mij is het avontuur bijna teneinde.. want volgende week donderdag zit ik in de auto terug naar NL. Veel plezier nog ff!! p.s had zo in je koffer meegewild op safari!!

• 20 April 2005 - 18:57

Papa:

Dag Carine,

In Gin Gin hebben wij op de parkeerplaats ""gekampeerd"" met dat leuke vogeltje. en zijn wiebelende staartje. Herinner jij je dat nog? Ik wel.
    Groetjes.